saraandthebooks.blogg.se

2015 - böckerna jag inte fastnade för!

Publicerad 2016-01-11 15:17:10 i Allmänt,

Hej! Nu har jag gjort en topplista, så här kommer listan med de böcker jag faktiskt inte blev lika förtjust i. Utan inbördes ordning. Det kommer att komma ett avslöjande om Åke Smedbergs bok Den mörka floden.
 
  • Mästaren och Margarita. Kvinnornas funktion i den här boken verkar vara att vara nakna, snygga och smörja in sig med honung typ. Många verkar älska den här boken, men det gjorde inte jag. Dock känns det bra att kunna säga att jag har läst den, så att jag kan verka lite intellektuell.
  • Den mörka floden av Åke Smedberg. Man tror att en person är mördaren, den personen är mördaren. 
  • Half bad-böckerna. De här var helt okej, men inte fantastiska. Jag funderar till och med på att inte läsa den avslutande delen i serien. Kan vi (återigen) prata om den här tjejen han gillar?? Världens tråkigaste karaktär!!! Ba "mm jag är så snäll och VÄN." Orkar inte. 
  • Fru Sorgedahls vackra vita armar. Ingen dålig bok, men jag upplevde den lite intetsägande. 
Det var listan med de böcker jag inte tyckte lika mycket om år 2015. Vilka är era?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela