saraandthebooks.blogg.se

Just nu läser jag...

Publicerad 2015-09-21 11:45:00 i Allmänt, Brittisk litteratur, Böcker, Fantasy, Häxor, Magi, Ungdomsböcker,

... andra delen av Sally Greens Half bad, som på svenska heter Half bad - det mörka ödet. Har i skrivande stund inte riktigt kommit så långt att jag kan ge något ordentligt utlåtande, men det känns i alla fall inte som om det kommer att kräva extrema mängder hjärnverksamhet av mig för att ta mig igenom den. När det gäller bokomslaget så liknar det bok ett, och jag tycker tyvärr inte om det. Jag hade föredragit att man hade använt det engelska omslaget istället. Men vargar med blottade tänder kanske säljer bättre än grön rök helt enkelt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela