saraandthebooks.blogg.se

Läslista oktober!

Publicerad 2015-10-05 09:13:00 i Allmänt, Böcker, Deckare, Finlandssvensk litteratur, Läslista, Mumin, Rysk litteratur, Tove Jansson,

På min läslista för oktober står Mästaren och Margarita. Jag ska läsa den tillsammans med några andra, och det gör att jag nog, trots mitt dåliga boktålamod, faktiskt kommer att ta mig igenom dess fem hundra sidor. Hoppas den är bra :) 
 
Om jag hinner med några fler böcker i oktober så blir det kanske en kanadensisk deckare som jag inte minns namnet på, och så ska jag väl slutföra Muumipeikko ja pyrstötähti som jag har hållit på med i kanske en och en halv månad nu...
 
Sedan hinner jag nog inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela